Часті питання

1Як підключитись до системи ?
Ми займаємось комплексним обслуговуванням навчального закладу. Для підключення школи до системи необхідна лише згода керівництва навчального закладу на співпрацю та бажання батьків користуватись нашими послугами. Інформація в системі може оброблятись як навчальним закладом самостійно, так і з нашою допомогою. Від цього і різниця у тарифах на самостійне та наше обслуговування.
2Як мені зайти в щоденник ?
Для входу в щоденник необхідно натиснути велику черкону кнопку з написом “Перейти до школи”, розташовану в правому верхньому куті нашого сайту https://ukrschools.com.ua. Далі необхідно заповнити поля “Логін” та “Пароль”, та внести логін та пароль отримані смс-повідомленням при реєстрації в системі. Якщо таке смс Вам не надійшло повідомте про це класного керівника та попросіть його надіслати.
3Куди звертатись у разі відсутності оцінок/домашніх завдань в електронному кабінеті ?
За наповнюваність інформацією електронного щоденника по конкретному навчальному закладу відповідає оператор (людина, що опрацьовує цю інформацію). В кожному навчальному закладі можуть бути особливості доступу до оброблюваної інформації, тому лише оператор може чітко дати відповідь на вищезазначене питання. Для з’ясування усіх питань відносно наявності інформації в електронному кабінеті необхідно звертатись в чаті електронного кабінету (розділ “Повідомлення”).
4Моя дитина підпадає під одну з категорій учнів, котрі обслуговуються на пільгових умовах. Як мені скористатись пільгою ?
Зазвичай навчальний заклад, підключений до нашої системи, надає список учнів, котрим необхідно забезпечити пільговий доступ. Якщо Вам все ж таки його не підключили з початку навчального року, необхідно звернутись до класного керівника/завуча, який повідомить нам про таку ситуацію і пільговий доступ буде підключено.
5Яким чином можна зв’язатись з представником компанії ?
Ми забезпечуємо різні канали зв’язку. Контакти розташовані на нашому сайті за посиланням http://ukrschools.com.ua/contact. Ви можете зв’язатися з нами телефоном, електронною поштою чи месенджером Viber.
6Ми проплатили кошти, але доступ в систему заблоковано, що робити ?
Обробка перерахованих через банківські установи коштів здійснюється протягом 1 доби. Платежі, здійснені через систему Liqpay в електронному кабінеті користувача, зараховуються автоматично. Рекомендації оплати за користування сервісом розміщені в електронному кабінеті в розділі “Як сплатити”. У разі недотримання вказаних рекомендацій, можуть виникнути проблеми з зарахуванням платежу, після чого необхідно скористатись алгоритмом дій описаним у тому ж розділі електронного кабінету.
7Чому я бачу повідомлення з пропозицією внести свій емейл ?
Ми постійно намагаємось розширювати функціонал нашого сервісу і для отримання доступу до певних функцій зараз та у майбутньому Вам рекомендовано заповнити свій профіль користувача, зокрема внести й адресу Вашої електронної скриньки.